jeugdcursus

Jeugdleden van de Karper Borne, tussen 8 en 14 jaar, kunnen dit jaar weer gebruik maken van een jeugdcursus welke door onze buurvereniging Ons Genoegen Hengelo wordt georganiseerd.Jeugdleden  kunnen zich hiervoor aanmelden. Op de website van Hengelo staat de informatie omtrent de aanmelding. http://hsvonsgenoegenhengelo.mijnhengelsportvereniging.nl

Belangrijke informatie

Mei 2024

Informatie over de stemming. Zoals aangekondigd vindt op 28 mei een extra ledenvergadering plaats voor een stemming van de voorgenomen ontbinding van de vereniging. Volgens de statuten van de vereniging dient voor een geldige stemming twee/derde van het huidige aantal leden aanwezig te zijn. De ontbinding kan ingang worden gezet als twee/derde voor stemt. In het geval dat niet twee/derde van de leden aanwezig is zal niet worden gestemd.Er zal dan opnieuw een ledenvergadering bijeengeroepen worden voor een stemming. Deze vergadering zal niet eerder dan na 8 dagen maar niet later dan 30 dagen na 28 mei worden gehouden. Mocht dit van toepassing zijn dan zal de extra ledenvergadering voor de stemming worden gehouden op 5 juni 2024. Het aantal leden dat op dat moment aanwezig is mag een stem uitbrengen. Als twee/derde van de aanwezige leden voor ontbinding stemt kan de ontbinding in gang worden gezet en gaan we verder om de leden over te laten gaan naar HSV ons Genoegen Hengelo. Geeft twee/derde van de stemmen aan dat niet voor ontbinding te zijn dan zal de vereniging blijven bestaan. Waarbij wel wordt opgemerkt dat het mogelijk gebruik van de Hengelose wateren en de deelname aan de overige activiteiten vervalt per 2025. Wel blijft het mogelijk gebruik te maken van het Hengelose deel van de Veldkamp.