Vergunningen

Verkoopadressen vergunningen HSV de Karper Borne

U kunt lid worden van de vereniging door een voorlopig bewijs van lidmaatschap aan te schaffen. Deze zijn verkrijgbaar bij de hierna volgende adressen, voor openingstijden verwijzen wij u naar de website van betreffende speciaalzaak.

Voorhuis Albergen
Hoofdstraat 33
Albergen

Het kan voorkomen dat u als sportvisser lid bent van meerdere verenigingen en u meerdere malen de landelijke afdracht heeft betaald. Deze dubbele afdracht kunt u terugvorderen zodra de extra vispas in bezit is.
U dient dus eerst de extra lidmaatschap te betalen aan de betreffende vereniging waarbij u extra lid wilt worden. Daarna kunt u met behulp van de onderstaande link de te veel betaalde afdracht terug vorderen.
Mochten er alsnog vragen zijn kunt u contact opnemen met Sportvisserij Nederland. Zorg daarbij dat u de vispasnummers bij de hand heeft.